UITGELICHT
Bedrijven in de professionele dienstverlening kunnen een stevige concurrentievoorsprong nemen als ze complex werk voor cliënten doen waar partners met uiteenlopende specialiteiten bij zijn betrokken. Probleem is dat de nadelen van samenwerking zich ...
COLUMN
Appreciative Inquiry toepassen in kwaliteitsmanagement
Mijn eerste column dit jaar ging over de zachte kant van kwaliteitsmanagement. 'Appreciative inquiry' (AI) kwam aan bod om te laten zien hoe AI kan helpen bij het verbeteren van de kwaliteit. Mijn tweede column ging over de theorie van AI....
MIJN DOWNLOADS SIGMA BASE
Plooij, F.X. | Twijnstra, M.| 2012
Downloads: 179
congresthema: less is mor...
Jacobs, mw. T. | Reichling, dhr. A. | 2009
Downloads: 327
Algemeen
Stoel, T.| 1999
Downloads: 452
financieel beheer, kwalit...
Ebbinge, Mw.. drs. M.P. | Walburg, prof. dr. J.A.| 2000
Downloads: 1.539
Gezondheidszorg, algemeen
Inlogprocedure
De base is tijdelijk vrij toegankelijk
Aanmelden voor
Tweewekelijks nieuws en tips voor kwaliteitsprofessionals.
Klik hier voor een gratis abonnement.