UITGELICHT
3D-printers gaan ketens op hun kop zetten
Driedimensionaal (3D) printen brengt de productie terug naar de plek van consumptie. Van legoblokjes tot sieraden, van knieprotheses tot casco’s van woningen: de mogelijkheden van 3D-printers zijn vrijwel eindeloos en zullen bestaande busine...
Van crisis naar een 'all time high' klanttevredenheid
De afdeling Customer Service van Ziggo ontwikkelde zich met behulp van het HPO-raamwerk (High Performance Organisation) van een laag presterende naar een hoog presterende organisatie. Deze verandering werd mogelijk door een ...
COLUMN
Gastcolumn Marco Witte - Het pad effenen voor verandering
Waarom is het toch zo moeilijk om blijvende verandering te realiseren in organisaties, in communities en in onze eigen levens? In veel veranderingsprocessen spelen de spanningen meer onder, dan boven tafel. Toch wordt de kracht van emoties nogal een...
MIJN DOWNLOADS SIGMA BASE
Bosman, J. | Schijff, M.| 2003
Downloads: 205
Organisatie van kwaliteit
Ebbinge, Mw.. drs. M.P.| 2007
Downloads: 114
Totale kwaliteit
Ebbinge, Mw.. drs. M.P. | Kerklaan, mr. L.A.F.M.| 1999
Downloads: 826
INK-managementmodel, klan...
Faber, Mw. S. | Kwakman, dr. F.E.| 1998
Downloads: 90
project excellence model,...
Inlogprocedure
De base is tijdelijk vrij toegankelijk
Aanmelden voor
Tweewekelijks nieuws en tips voor kwaliteitsprofessionals.
Klik hier voor een gratis abonnement.